- HAMULEC TARCZOWY ZINTEGROWANY Z NAPĘDEM.
- HAMULEC URUCHAMIANY SPRĘŻYNOWO I LUZOWANY ELEKTROMECHANICZNIE (AUTOMATYCZNE HAMOWANIE PO ZANIKU NAPIĘCIA ZASILAJĄCEGO).
DUŻY MOMENT HAMOWANIA.
KRÓTKI CZAS HAMOWANIA.
DŁUGA ŻYWOTNOŚĆ I WYTRZYMAŁOŚĆ.
Ezi-SERVO-BK to połączenie silnika
Ezi-SERVO z hamulcem tarczowym charakteryzującym się dużym momentem hamującym i krótkim czasem hamowania. Hamulec włączany jest sprężynowo, a luzowany elektromagnetycznie. Zapewnia to jego zadziałanie również w przypadku braku zasilania.
HAMULEC TARCZOWY.
W hamulcach zastosowanych w Ezi-SERVO-BK moment hamowania inicjowany jest przez sprężynę dociskową bez udziału napięcia zasilającego. Dzięki temu zestaw Ezi-SERVO-BK nawet w sytuacji awaryjnej zapewnia prawidłowe działanie.
AUTOMATYCZNE HAMOWANIE PO ODCIĘCIU/ZANIKU NAPIĘCIA ZASILANIA.
Ezi-SERVO-BK łączy zalety silnika krokowego i hamulca tarczowego. Daje możliwość natychmiastowego zatrzymania i utrzymania pozycji zadanej nawet w warunkach awaryjnego wyłączenia zasilania (jest to szczególnie ważne w sytuacjach, w których niepożądane jest np. opadnięcie ładunku lub narzędzia).
KRÓTKI CZAS HAMOWANIA.
Hamulec tarczowy zastosowany w napędach Ezi-SERVO-BK zapewnia szybkie zatrzymanie. Po odłączeniu napięcia zasilania z elektromagnesów zwolniona sprężyna dociskowa przyspiesza wzrost momentu hamującego.
ŻYWOTNOŚĆ.
W Ezi-SERVO-BK zastosowano tarcze hamulcowe o zwiększonej wytrzymałości, co gwarantuje trwałość i żywotność produktu.
KOD ZAMÓWIENIOWY
KOD ZAMÓWIENIOWY (wersja kompaktowa zintegrowana ze sterownikiem silnika)
DOSTĘPNE MODELE