- HAMULEC TARCZOWY ZINTEGROWANY Z NAPĘDEM.
- HAMULEC URUCHAMIANY SPRĘŻYNOWO I LUZOWANY ELEKTROMECHANICZNIE (AUTOMATYCZNE HAMOWANIE PO ZANIKU NAPIĘCIA ZASILAJĄCEGO).
DUŻY MOMENT HAMOWANIA.
KRÓTKI CZAS HAMOWANIA.
DŁUGA ŻYWOTNOŚĆ I WYTRZYMAŁOŚĆ.
Ezi-STEP-BK to połączenie napędu
Ezi-STEP z hamulcem tarczowym charakteryzującym się dużym momentem hamującym i krótkim czasem hamowania. Hamulec włączany jest sprężynowo, a luzowany elektromagnetycznie. Zapewnia to jego zadziałanie również w przypadku braku zasilania.
HAMULEC TARCZOWY.
W hamulcach zastosowanych w Ezi-STEP-BK moment hamowania inicjowany jest przez sprężynę dociskową bez udziału napięcia zasilającego. Gwarantuje to zatrzymanie silnika nawet w sytuacji awaryjnej
AUTOMATYCZNE HAMOWANIE PO ODCIĘCIU/ZANIKU NAPIĘCIA ZASILANIA.
Ezi-STEP-BK łączy zalety silnika krokowego i hamulca tarczowego. Daje możliwość natychmiastowego zatrzymania i utrzymania pozycji zadanej nawet w warunkach awaryjnego wyłączenia zasilania (jest to szczególnie ważne w sytuacjach, w których niepożądane jest np. opadnięcie ładunku lub narzędzia).
KRÓTKI CZAS HAMOWANIA.
Zastosowany w napędach Ezi-STEP-BK hamulec tarczowy zapewnia szybkie zatrzymanie. Po odłączeniu napięcia zasilania z elektromagnesów zwolniona sprężyna dociskowa przyspiesza wzrost momentu hamującego.
ŻYWOTNOŚĆ.
W Ezi-STEP-BK zastosowano tarcze hamulcowe o zwiększonej wytrzymałości, co gwarantuje trwałość i żywotność produktu.
KOD ZAMÓWIENIOWY (napęd sterowany impulsowo)
KOD ZAMÓWIENIOWY (napęd sterowany przez RS485)
KOD ZAMÓWIENIOWY (zintegrowana wersja kompaktowa)
DOSTĘPNE MODELE